czwartek, 19 maja 2016

Nasz haul w Rossmannie !

Witamy Was po długiej przerwie ! W ostatnim czasie były przeceny w Rossmannie -49%.
Obie skorzystałyśmy z tych przecen :D W dzisiejszym poście ja Angelika, pokaże Wam co udało mi się kupić . A więc zacznijmy .
 Pierwszą rzeczą, którą kupiłam są 2 pudry z firmy Rimmel Stay Matte .
Cena oryginalna 17,45 zł
 Cena po przecenie 10 zł .




 Kolejna rzecz to cienie do brwi z pęseta i pędzelkiem eyebrow shaping kit z firmy Wibo.
Cena oryginalna 20 zł .
Cena po przecenie 15 zł .




 
 Następny kosmetyk to podkład Affinitone Mineral z firmy Maybelline .
Cena oryginalna 26 zł.
Cena po przecenie 14 zł. 




 Następnym produktem jest kredka do brwi z firmy Rimmel .
Cena oryginalna 16 zł.
Cena po przecenie 11 zł.




 Przedostatnim produktem jest konturówka do ust Nudelips z firmy Wibo.
Cena oryginalna 8 zł.
Cena po przecenie 5 zł.




 Ostatnimi produktami są tusze do rzęs z firmy Bell i Lovely .
Cena oryginalna z Bell 15 zł a z Lovely 17 zł .
Cena po przecenie z Bell 12 zł a z Lovely 14 zł. 






2 komentarze:

  1. Miałam tylko ten tusz :) Nie był najlepszy, ale nie był też najgorszy :) Fajny wydaje się ten puder :)
    https://flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ten post, również mam kontorowke do ust tylko w innym kolorze .
    Jesteście naprawdę niesamowite, trzymam za Was kciuki. Powodzenia w blogowaniu 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń