piątek, 27 maja 2016

Haul w Rossmannie #2


Cześć Wam ! Z tej strony Kasia . 
Dzisiaj chciała bym pokazać Wam kilka rzeczy , które udało mi się zakupić na przecenach -49% w Rossmannie

-----------------

Pierwszą z nich jest lakier do paznokci z firmy WIBO. 
Muszę przyznać , że nie trzyma się on zbyt długo co jest jego minusem . 

Cena oryginalna ok.  6 zł
 Cena po przecenie ok.  3 zł .



Kolejny lakier również z WIBO . Jest to lakier żelowy 

Cena oryginalna ok.  7 zł
 Cena po przecenie ok.  3.60 zł .






I ostatni z lakierów . Lakier z Miss sporty . 

Cena oryginalna ok.  6 zł
 Cena po przecenie ok.  3 zł .



Ostatnim produktem jest szminka z firmy WIBO  . Jest ona moim ulubieńcem ♥

Cena oryginalna ok.  10 zł
 Cena po przecenie ok.  5 zł .



8 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta szminka z wibo. I chyba skuszę się na nią . 😉☺
    Życzę powodzenia w blogowaniu, super wam to idzie .
    Nie byłam zbyt przekonana do prowadzenia bloga we 2 osoby . Ale przekonalyscie mnie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haul i super kosmetyki! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul i super kosmetyki! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery do paznokci z Wino, a promocja w Rossmannie była świetną okazją, żeby zaopatrzyć się w nowe komórki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery z wibo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pare kolorków tych z wibo, jak za tą cenę dobrze mi się sprawdzają :)
    Fajny post, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecasz szminkę? Podaj jej wady i zalety :D Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń