sobota, 5 listopada 2016

                                                                               Hejka !

Nie miałyśmy czasu, żeby napisać posta. Ja jestem w 3 gim no i muszę się pilnie uczyć bo czeka mnie egzamin gimnazjalny. A moja przyjaciółka jest w 2 technikum i ma sporo nauki. Zrozumiałyśmy, że prowadzenie bloga w dwie osoby, które są przyjaciółkami jest na prawdę wyzwaniem.

                    Postanowiłam, że napisze sama post na temat pielęgnacji moich włosów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Moje włosy z natury są proste, dość długie i niedawno bardzo dużo mi ich wypadało.Włosy mam koloru brązowego. Ostatnio chciałam coś zmienić, bo moja fryzura już mi się znudziła. Zaczęłam robić sobie jakieś fale, loki na rajstopy z yt. Aż w końcu pofarbowałam sobie końcówki może trochę więcej niż tylko same końcówki. Kolor, na który pofarbowałam sobie włosy to śliwka. Szampony, odzywki które używam bardzo mi pomagają.






                                                   ODŻYWKI, SZAMPONY I OLEJKI DO WŁOSÓW


1. Jest to odżywka z "ARTEGO". Do włosów suchych, łamliwych. nadaje włosom miękkość i elastyczność, zapobiega puszeniu się włosów.
2. Jest to fluid do włosów. Został stworzony z kreatyny, oleje oraz gliceryna. Odzywka odbudowuje włosy od środka i na zewnątrz. Redukuje efekt puszenia się włosów. Kolor na włosach  utrzymuje się przez długi czas.
3. Jest to szampon. Odżywczy i oczyszczający szampon przeciw wypadaniu włosów. Zaprojektowany, aby odżywić mieszki włosowe, przedłużyć cykl życia włosów.
4. Odżywka AVON "Lekka objętość"
5.Odzywka do włosów zniszczonych i farbowanych. Ma ułatwić rozczesywanie i układanie włosów, zapobiega puszeniu się włosów.
6. Olejek "MARION" Wzmocnienie włosów, dzięki niemu włosy są elastyczne mocne i błyszczące.
7. Olejek "BIOSILK" Nadaje włosom piękny zapach.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam styczności z żadnym z tych kosmetyków. A jeśli chodzi o egzamin gimnazjalny to nie ma się czym stresować ;)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń